Over ons

Rose Marie en Janwww.DeHuidverzorgingswinkel.nl

DeHuidverzorgingswinkel.nl bracht in 1995 een ware revolutie teweeg in de Nederlandse cosmetica retail.
Het was namelijk in Nederland de allereerste fysieke winkel met een online shop  waar uitsluitend professionele salon merken werden verkocht aan de consument, welke in de parfumerie of drogist niet verkrijgbaar zijn.
De oprichters van DeHuidverzorgingswinkel hadden een duidelijke visie: alleen huidverzorgingsmerken waar zij in hun salon mee werken en die  goed genoeg zijn om uw huid absoluut en volledig te verzorgen, verbeteren en te herstellen.

Professionele cosmetica producten

De professionele cosmetica merken op www.DeHuidverzorgingswinkel.nl kenmerken zich door een bepaalde kleinschaligheid.
Hier zitten meestal geen grote multinationals achter, en vaak is de bedenker ook eigenaar en derhalve vrij om zijn eigen koers te varen.
Het resultaat is een product dat met passie wordt gemaakt.
Waarbij niet alleen wordt gekeken naar het resultaat onderaan de streep, maar vooral naar het resultaat op het gebied van Huidverbetering en huidverzorging en de kwaliteit van het cosmetica product.

Natuurlijk groeien ook deze kleinschalige merken, die wel trouw blijven aan hun filosofie.

De meeste merken hebben op verschillende plaatsen in de wereld complete eigen schoonheidsinstituten (zoals Ella Bache, Ericson Laboratoire en Thalgo), counters in de mooiste, meest exclusieve warenhuizen en medi-spa’s (bijvoorbeeld La Colline, Cell Fusion C en Sothys) en staan in de meest toonaangevende, internationale media met veelal free publicity, nooit betaalde advertenties.
Dit is namelijk een belangrijk onderdeel van de filosofie van onze niche en professionele huidverzorgingsmerken; alle aandacht en marge gaat uit naar het product en de kwaliteit van de grondstoffen, innovatieve productiemethodes, vernieuwende formules.
Ieder merk heeft een eigen verhaal, altijd echt, niet bedacht door slimme marketeers maar het Levenswerk van mensen met passie.

Betalen voor reclame of kwaliteit

Betalen voor reclame of kwaliteit? De niche merken van de huidverzorgingswinkel.nl  zijn sterk in de naleving van hun filosofie, het uitgangspunt is altijd dat de kwaliteit van het product het voornaamste is.
Er wordt geen kostenbesparing op ingrediënten gedaan om reclame te kunnen maken.
Zo kunnen bijvoorbeeld hoogwaardige ingrediënten worden toegepast met soms een hogere kiloprijs dan goud.
Dit hoeft niet te worden doorberekend aan de consument omdat er geen kosten worden gemaakt voor dure fotomodellen, advertenties en of zendtijd.
Per saldo scheelt het dan ook niet veel in de uiteindelijke winkelprijs met een grotendeels synthetisch of beknibbelde creme van de bekende merken uit de drogist en parfumerie of een kwalitatief hoogwaardig natuurlijk verzorgende creme uit DeHuidverzorgingswinkel collectie.

Reacties zijn afgesloten.